تازه ترین اخبار استخدامی کشور

تازه ترین اخبار استخدامی کشور

تازه ترین اخبار استخدامی کشور

تازه ترین اخبار استخدامی کشور

آگهی استخدام تامین اجتماعی(11الی21خرداد)

آگهی استخدام تامین اجتماعی(11الی21خرداد)


ثبت‌نام متقاضیان شرکت در آزمون تامین اجتماعی، از تاریخ 11 خردادماه آغاز و تا 21 خرداد سال‌جاری ادامه خواهد داشت.

مدیرکل امور اداری صندوق تامین اجتماعی با اعلام خبر آغاز ثبت‌نام اینترنتی از طریق پورتال سازمان به آدرس tamin.ir و sso.ir از 11 خرداد ماه اظهار کرد: این افراد می‌توانند وجه 20 هزار تومانی ثبت نام خود را از طریق شبکه شتاب پرداخت کنند و ثبت نام تا 20 خرداد ماه ادامه دارد و تا 21 خرداد ماه داوطلبان می‌توانند پرونده خود را ویرایش کرده و روزهای 23 و 24 خرداد ماه پرینت کارت ورود به جلسه به صورت اینترنتی صادر می‌شود و روز پنجشنبه 25 خرداد ماه آزمون در مرکز استان‌ها برگزار می‌شود.

 

لینک ثبت نام و عناوین شغلی(کلیک کنید)

آگهی استخدام پلیس آگاهی

آگهی استخدام پلیس آگاهی

پلیس آگاهی  جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از افراد واجد شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید

مشاهده متن کامل آگهی(کلیک کنید)

دریافت فرم استخدام(کلیک کنید)

 

آگهی استخدام استانداری کرمانشاه

آگهی استخدام استانداری کرمانشاه

استانداری کرمانشاه برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود و سایر دستگاههای اجرایی استان طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری ودستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای بکارگیری افراد دردستگاههای اجرایی و از محل مجوزشماره4550/11/د-م تاریخ 21/12/1390 معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور تعداد  260 نفر از افراد واجد شرایط و دارای مدرک دانشگاهی را ازطریق برگزاری آزمون توانمندیهای عمومی ، تخصصی ، مصاحبه تخصصی و گزینش بصورت پیمانی  بشرح ذیل استخدام می نماید.

دریافت متن کامل آگهی(کلیک کنید)

آگهی استخدام استانداری اصفهان

آگهی استخدام استانداری اصفهان

استانداری اصفهان برای تأمین نیروی انسانی موردنیاز خود و سایر دستگاه های اجرایی استان طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای به کارگیری افراد در دستگاه های اجرایی و از محل مجوز شماره 4550/110/دم مورخ 21/12/1390 معاون محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور تعداد 1275 نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندیهای عمومی، تخصصی، مصاحبه تخصصی و گزینش به صورت پیمانی استخدام می نماید.



نکات مهم
1- ثبت نام صرفا به صورت الکترونیکی و از طریق همین سامانه انجام خواهد شد. به همین دلیل کلیه داوطلبان لازم است از مراجعه به دستگاه های اجرایی استان خودداری نمایند.
2- زمان ثبت نام از روز 8 خرداد 1391 تا پایان روز یکشنبه 14 خردادماه 1391 می باشد.
3- آزمون در روز جمعه 26 خرداد ماه سال 1391 برگزار خواهد شد.
4- در ثبت اطلاعات دقت کافی داشته باشید زیرا اطلاعات ثبت شده ملاک تصمیم گیری می‌باشد و مسوولیت صحت آن برعهده شخص می‌باشد.
تذکر 1 : توصیه می شود قبل از شروع به ثبت نام، حتما شرایط و ضوابط آزمون را به دقت مطالعه فرمایید و کد رشته شغلی مورد نظر خود را نیز انتخاب نمایید.
تذکر 2 : ثبت نام زمانی تکمیل می باشد که داوطلب به صفحه مشاهده و چاپ اطلاعات در مرحله نهایی راه پیدا کند و کد رهگیری را دریافت نماید. شماره پرونده و کد رهگیری خود را حتما یادداشت فرمایید.
5- کارت ورود به جلسه در روزهای 22 تا 24 خرداد ماه 91 از طریق همین سامانه و با ارائه کد رهگیری قابل دسترسی می باشد.

توجه ویژه
در صورت داشتن هر گونه سوال اداری مربوط به آزمون، با شماره 6642442-0311 تماس حاصل نمایید و در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکل فنی در روند ثبت نام با مراجعه به بخش فنی از منوی سمت چپ سوال خود را مطرح نمایید یا با شماره 6642440-0311 تماس حاصل نمایید.

 

مشاهده متن کامل و ثبت نام(کلیک کنید)

آگهی استخدام استانداری قم

آگهی استخدام استانداری قم

استانداری قم تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از افراد واجد شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید

دریافت متن کامل آگهی(کلیک کنید)

ثبت نام(کلیک کنید)